Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Jun 2013

Sementelaah mengisi KEBOSANAN- Edit Gambo jom!

 Asalam and Olla peeeps!!

Banyak sangat benda happen sambil aku sendirixdan  nak update...hahah~ malas sibok sebenarnya..
Percayalah sangat...

 Mood exam berpada-pada, berpana - pana menusuk ke jantung aku... sem ni malas banyak mau study.. asik nak tidoq je...6  paper sem ni , tapai jarak2 ... last paper aku jarak nye 1 week.. omomomo..  botak pale fikir nak buat ape. kan..



K , this time nak share application untuk merealease kan tensi korang .. dah lame kot application ni..
meng edit dan mengcombine gambo korang,kawan korang , seleb kesayangan korang,  pakwe korang, mak ayah or even pets kesayangan korang untuk dijadikan sesuatu makhluk berupa orang atau orang2 atau alien yang seumpamanya.. senang je  ..just ikut je instruction yang depa provide.... Korang boleh la visit website ni morphthing.com  Besides, its free babeh!!!!! ^_^ (suke no ko bende free nih aqil~) ..

Contoh nye . aku morph gambo cik wok + wak mat = baby boy baru




Dan lagi.. gambo dengan seleb pulak..(cikwok+cikaqil+Eugene Kim +Kim Bum)..Kesian muke depe jadi cam apam bla combine dengan muke aku.. ~!








K, tu saje ...nak sambung study MPE...haha serok u ollz!! 
Try la an error ye..
Thanks , klu menyinggah /membace/menengok or memview..
Bubai!
Assalam. ^^

2 comments:

Anonymous said...

awat baby tu rambut jarang2 sgt? ikut mak dia kot hahaha

cik areqil cik wok said...

lol~ em , tak tahu la encik anonymous..might be belum tumbuh abes kot... :P