Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Jun 2012

ehsan kawan - kawan :versi kegawatan ekonomi

Assalam and pagieee!!! 

 Ewah...Mood ceria gitu...huhu..(^^, ) 
Alhamdulillah, dah lepas 4 dari 7 paper Cik Aqiel...ada gap 2, 3 hari sebelum paper International Relation..Tips sudah diberi..so, x reti2 lagi nak mengopi?? haha.. Perjuangan belum selesai..jadi, saya menyeru kepada warga-warga Intaff sekalian, marilah menyahut seruan untuk mendapatkan A yg sexy itu utk  paper En Syukri Shuib , dgr kata  lecturer kite yg ensem tak berapa tp boleh la ni nak bertanding dalam PRU ke 13 ni.. I'am not so sure, wether its just rumours or TRUE..hehe ni source dr sumber yg boleh dipercayai...

Olek kerana kekangan sumber kewangan PTPTpu, dan masaelah teknikal ATM machine CimB utk loan FAMA dalam UUM yg damai ni, maka sepanjang minggu ini saya blh diibaratkan : "kais pagi mkn  (?), kais tgh ari mkn nasi+kuah+sayo, kais ptg mkn maggie..." Y_Y.. sekadar mengharap ihsan dari kawan-kawan dan jiran..
   Antara Ehsan kawan-kawan..

duit tabung sendiri: kue tiaw hailam (dinner+lunch)

ehsan jiran-kepok losong=dinner

durian yang diidamkan..jadila dr xde.. ehsan jiran : cik no

maggie ehsan roomate...

 




ehsan cik fara...heheh












sekian...wsalam :)

p/s:
"berperang tanpa ilmu ibarat berperang dengan pedang yg tumpul.... maka cari dan fahami ilmu sebanyak mungkin dan sebarkan , nescaya xkan ada yg boleh memperbodoh-bodohkan kamu.... :)    "





No comments: