Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Jul 2012

Anda tahu tak ? Kenapa rezeki susah masuk?

Assalamualaikum dan semoga bersemangat!!


 Maka , dengan ini , saya menyeru kepada anda ..Tetaplah BERSEMANGAT  even though ada anda-anda yang berpuasa today! (Khamis = 15 Syaaban) Syabas ye!! puasa perut, puasa  nafsu jaga iman! Semoga selamat ke garisan penamat menjelang Magrib.. siapa tak ganti lagi puasa ?Ha,  boleh la sama-sama menjoinkan diri anda dalam acara puasa sempena bulan Syaaban ni ye...insyaallah.. (^^,)v sama- sama lah kita practice on the way menuju bulan Ramadhan ..So perut kita tak da la tekejut gamak sangat time 1st day puasa..ye tak?

Ek?? tu dah kenape mulut muncug boleh sangkut hanger? aiyoo~ cam tempe basi sudah..hahah..uick?? rezeki lambat masuk? today tak da luck or so what ever?ish..tak baik merungut  tau.um..Today ada sikit info nak share bersama anda-anda..(ceh ..gile poyo macam pakar motibasi pule) .. Apa-apalah..sharing is caring kan? wukikiki~ ish.cam bodo je gelak camtu


Sobolum apo-apo terjadi..den nak ingatkan sikit yang den da maleh bona nak menaip actually..so eden just print screen jo jah! ..hahah..xdapat eden nak nolong  dek  kemalasan ni..

"Jom kita sama-sama hindari mana-mana dari list ni yang ada dalam diri kita dalam sedar atau tidak. Mudah-mudahan kita semua dimurahkan rezeki dari Allah SWT dan diberi keberkatan dalam kehidupan. Amin "

Wallahualam.. :>





No comments: