Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Nov 2012

Good things for this month !!!



 Assalam and selamat bersenang-senang..........

Syukur alhamdulillah..masih diberikan ruang oleh yang Maha Esa , ALLAH s.w.t dalam kesempitan dan kealpaan , masih diberikan peluang bernafas dan menyambuang perjalanan sebagai khalifah di bumi ini... :)

Mood Sintok dan kawasan seanteronya seperti bendang, bukit - bukau , hutan -hutau , flora dan faunau adalah >>> panas dan lembap disertai dengan hujan yang unpredictable sepanjang bulan november dan dijangkan berlanjutan hingga ke disember... banyak tempat-tempat yang tak biasa banjir naik air tau u ollz..kesian~ :(

My free advice : sediakan payung sebelum hujan, elak pakai kasut jenis fabrik , better pakai sandle yang da tumit sikit untuk ladies nagi mengelakkan foot anda berenang-renang dalam kasut sendiri or bersenda gurauan bersama lecak-lecak sepanjang perjalanan dalam kampus UUM Sintok ni..


Since ada banyak GOOD things happened along and for becoming a few days ahead..maka Aqil sangat berbesar hati untuk share dengan encik blogspot....


  •  Bual bicara bersama one of  young talent author saudara Hilal Asyraf .Slot 1: Mari menjadi Hamba  and Slot 2: Membina potensi diri.. ( yang ni tak sempat nak update fully, insyaallah. dah lapang sikit aqil akan update intipati perkongsian yang kami dapat..)

Hilal!!!!
  • Bubul dah bersalin.. >.< Yes !! Bubul a.k.a Gembul kucing debab rumah kami ..dikurniakan 2 ekor cahaya mata yang belum buka mata lagi... 

COMEL ke TAK?? hah~ macam hemohemo dah aku tgk...

  • Forum  Aqsa Syarif ; Aqsa Mission , Hope for Miracle bertempat  di Masjid utama UUM dengan ahli panel terdiri daripada Dr Hafidzi Mohd Nor ( Pengurusi Aqsa Syarif Bhd), En Wahab, (Pengurusi Aqsa Syarif cawangan Kedah) dan wakil pelajar dari Uum dr kelab Damai..( yg ni maaf , x hengat pule namenye.. huhu)
POSTER je dah gempaq kan? haha..nanti I update pengisian nye ek..

  • Dinner koke Pengucapan Umum level 3 and Malam Anugerah Pelajar Cemerlang Persada (it FREE Yaw~ >.< !! ) .. 
setakat pic sudu farfu je la..i'll update later fir the rest, ngeh~

 
  • Presentation for Palestine & Israel Yang succed!!  ^^.
in black blouse...my Lady Boss merangkap leader kami yang super workaholic! meeting dari pukul 10 am untill 9pm?! miss perfectionice betul.... (-.-")
  • Pluss  ada best friend yang sudi meminjamkan berokband nye pada saya atas kos tanggungan  bayar sendiri..hahah..ok lah dari takda ..mengharap wireless UUM yang tak menentu anginnya..grrr~
***
Rasanya tu saja kot preview yang terjadi ..haha..
Untuk Update yang lebig detail..
Harap sabar kepada yang berkenaan..
Janji tetap janji ..hehe (^^.)
 *
*
*
Lesson today:

"bila org berkata atau mengkritik, kita x perlu ambil pusing sgt dan ambil bulat2 ttg apa yg diperkatakan.. TAPI kadang2 harus difikirkan dan dipertimbangkan..jd cermin muhasabah diri~" :)

Assalam.. jaga diri, jaga hati ..terima kasih sebab membaca atau mengeja.. ding!..

No comments: